היום נהוג לחגוג את אירוע הבר מצווה בצורה ייחודית, זה לא אירוע סטנדרטי הסובב סביב אירוח של מאכלים, קינוחים נאום חתן בר המצווה וריקודים. היום משלבים אטרקציות מיוחדות לבר מצווה כדי שבאי האירוע לא יישכחו למשך זמן ממושך את אירוע בר מצווה זה. כמובן חשוב שיהיה אוכל מגוון וטעים, כניסה מיוחדת של חתן הבר מצווה, מוזיקה שתגרום לשמחה רבה באירוע ולא לדלג על הנאום החשוב של חתן בר המצווה.

אטרקציות שונות

לפני שמחליטים על האטרקציות חשוב לשוחח עם חתן הבר מצווה כדי שיבחר את האטרקציות המתאימות לו לחבריו. יש מגוון נרחב של אטרקציות המתאימות לאירוע בר מצווה שמתאימים עבור האורחים המבוגרים שיהיו נוכחים באירוע כמו מבוך לייזר, מרוץ סוסים וירטואלי, עמדות מולטימדיה השור הזועם, ושולחנות משחק שונים.

אחת האטרקציות הפופולריות אשר הילדים ומבוגרים ישמחו שיתקיימו בבר המצווה שלהם הם שולחנות משחק. מדובר בשולחנות משחק המבוססים על משחקי כדור שונים, הגורמים להמון התלהבות בתחרות הספורטיבית. שולחן הוקי, שולחן כדור רגל, זריקת כדור למטרה וביליארד מסוגים שונים. השולחן הקלאסי ביותר הוא שילחן הוקי אוויר אשר משוחק עם שני מתחרים דיסקית ושני שערים. שולחן בלאק ג'ק – מגיע עם דילר מקצועי, ג'יטונים, קלפים ודולרים. ניתן להדפיס על הדולרים את תמונת חתן בר המצווה ודבר זה הופך את המשחק להרבה יותר מעניין.

הפתעות לכל הנוכחים

גם עמדות מולטימדיה הם אטרקציות מיוחדות לבר מצווה, סימולטור אופניים עבור מגוון הגילאים של הילדים. עמדת מולטימדיה טאץ' , עמדה וירטואלית שהיא מנהרת הזמן, עמדת מבוך לייזר – ממש כמו "משימה בלתי אפשרית" שביצע השחקן טום קרוז. קרני לייזר חוצות זו את זו והמיקום דורש מהשחקנים גמישות ויצירתיות, כדי לעבור את המבוך בהצלחה. המבוך אינו פשוט כלל והוא מעורר מחשבה ומאתגר.

גיטרה הירו לאירועים – גיטרה אשר תהפוך את חתן בר המצווה וחבריו לכוכבי רוק באירוע. חתן הבר מצווה ינגן עם חבריו על הבמה מוסיקה בסגנון האהוב עליהם. אפשר להוסיף גם כלי נגינה אחרים לחוויה נהדרת.

מפל שוקולד – אטרקציה טעימה ומהנה שגם מבוגרים אוהבים. כל אורח ייהנה מהמתיקות של עמדה זו וישמח לטעום מהשוקולד האיכותי הפורץ דרך מזרקה. אפשר לטבול אותו במגוון מתוקים: תותים, שיפודי מרשמלו, שיפודי סוכריות ועוד.

מראת סלפי למזכרת – לאורך כל הערב ניגשים למראה עושים פרצופים מצחיקים ומצטלמים. התמונות יוצאות באיכות מעולה וכך מראת סלפי היא ליצור אירוע מיוחד ומקורי. כאשר ניגשים למראה היא מתחילה לפעול כשברקע פרוש שטיח אדום יפה . מראת סלפי היא מראת טאץ' שמתעדת אפקטים שונים ומשתפת את הצילום תוך עשרים שניות ברשתות החברתיות השונות. המצולמים מקבלים תמונות גדולות איכותיות הכוללות מגנט ומסגרת רגל כדי להניחה לאחר האירוע על משטח בבית.