חתונה היא אירוע של פעם בחיים ולכן קיימת התרגשות גדולה והכנות סביב אירוע החתונה. כל זוג חולם על חתונה מיוחדת שכל מי שמתארח בה לא ישכח זאת במהרה מזיכרונו. המשפחה והזוג העתיד להתחתן משקיעם אנרגיה ומחשבה רבה בתכנון חתונה זו, הם בוחרים את הקייטרינג שיוגש לאורחים, את המוזיקה שתתנגן בחתונה, את הציוד וכן את הצלם. הכול מתוכנן לפרטי פרטים כדי שהחתונה תהיה מיוחדת ומהנה. קיימים רעיונות מיוחדים לחתונה אשר עשויים לשדרג את אירוע החתונה, כמו שילוב אטרקציות להנאת האורחים והילדים המגיעים עם משפחותיהם אל החתונה.

רעיונות מיוחדים לחתונה

החתונות מיועדות למבוגרים אך לעיתים מתלווים אליהם ילדים שהם חלק ממשפחת החתן והכלה. הם משתתפים פעילים מאד באירוע החתונה, נוכחים בטקס החופה, וגם יושבים עם כולם סביב שולחן הארוחה העיקרית, אך מגיע הזמן שהם אינם מגלים עניין בנעשה סביבם ומתחילים להשתעמם. כדי שהמבוגרים ימשיכו ליהנות ללא הפרעה של הילדים, אפשר לשלב רעיונות מיוחדים לחתונה כמו אטרקציות יוצאות דופן עבורם. לדוגמה שולחנות משחק, משחקי מולטימדיה ועוד אטרקציות למיניהם כדי שהילדים ישחקו וייהנו בזמן שהבוגרים נהנים גם כן. אטרקציות עשויות להוסיף שמחה כיף וצבע לחתונה ולכן חשוב לבחור את ההפתעות בהתאם למיקום האירוע, קיים שוני בין חתונה הנערכת בחיק הטבע, באולם אירועים, או בחתונה המתקיימת על חוף הים.

אטרקציות שונות עם רעיונות מיוחדים לחתונה 

שולחן סנוקר הוא אטרקציה לכל המעוניין להיחשף לעולם הסנוקר. יש באירועים שולחנות סנוקר מקצועיים אשר שני שחקנים מתחרים בניהם.

סימולטור מרוץ מכוניות – מסך לד ענק 50" פול HD מאפשר לנהוג במכוניות אלה ללא צורך ברישיון נהיגה. הסימולטור כולל מושב הגה ברקס וגז ברגע שהילדים ישבו על המושב ויתחילו לנהוג, הם לא ירצו לקום.

משחקי אקסטרים סקייטבורד הסקייטבורד מגיע עם ארבעה חיישנים אלחוטיים אשר באמצעותם ניתן לזוז. באמצעות הסקייטבורד הילדים ירגישו שהם נמצאים במשטחי האקסטרים הטובים שיש בעולם.

משקפי מציאות מדומה – משקפיים אלה הן להיט בעזרתם ניתן ליהנות מחוויית אקסטרים ברכבת הרים, תחושה אמיתית מרגישים במשקפי אקסטרים מדומה. חבישת המשקפיים מכניסה את הילדים אל עולם וירטואלי קסום ומיוחד.

שולחן כדורגל – שולחן המתאים כאטרקציה מיוחדת לחתונה יכול לשדרג את החתונה השולחן מתאים לארבעה שחקנים בו זמנית וגם מבוגרים יכולים להנות מאטרקציה זו.

מבחר מתוקים – מפל שוקולד ענק, סוכריות גומי, סוכריות חמוצות, שיפודי מרשמלו, שיפודי גומי, אטרקציות אשר הופכות כל אירוע חתונה למתוק. שלל המתוקים ועיצובם ישדרגו את החתונה. אין ילד או בוגר שייגש לאטרקציה זו ולא ירצה לחוות ולטעום ממנה.

מדוע רצוי לשלב אטרקציות לחתונה?

כיום רוב החתונות זהות זו לזו. שילוב של אטרקציות לחתונה ייחודיות יוצר חתונה מיוחדת ומקורית. כדי שהמוזמנים יזכרו את החתונה רצוי שתהיה שונה מחתונות אחרות.