אירוע בת מצווה היא חגיגה מיוחדת עבור הנערות שהגיעו לגיל 12 הן מזמינות את ילדי הכיתה ואת החברות היקרות להן ביותר וחוגגות בצורה ייחודית אירוע זה. יש החוגגות ברוב פאר באולמות ובמועדונים מיוחדים ויש המעוניינות לחגוג בגינה סיבב הבית, בחיק הטבע או בבריכת השחייה ליד הבית. קיים מגוון של רעיונות לבת מצווה קטנה זו. בהתאם למקום שבו היא מתקיימת.

בת מצווה בחצר הבית – רעיונות לבת מצווה קטנה

אם הנערה הגיעה לגיל בת מצווה והיא מעוניינת לחגוג אירוע זה בחצר ביתה עם קרובי המשפחה ועם החברים הטובים ביותר. יש הרבה רעיונות לבת מצווה קטנה אשר נחגגת במקום זה. גולת הכותרת היא הממתקים שימוקמו על מגשים לאורכו של כל האירוע. אחד מהם הוא מפל שוקולד אשר כל אחד מהאורחים הן הצעירים והן המבוגרים ייהנו מהטעם המשובח של השוקולד. כך הם יטבלו בנוזל המתוק תותים, שיפודי מרשמלו שיפודי סוכריות ועוד.

הבנות אוהבות להצטלם ולעשות סלפי בזמן שהם עושות פרצופים לכן, מראת סלפי מאד תתאים לבת מצווה זו מראה שפועלת ברגע שמתקרבים אליה. כל הערב ניתן לגשת למראת הסלפי ולהצטלם. לבד, עם החברות והחברים לכיתה עם ההורים ועוד. מראה זו משאירה זיכרון נהדר בעזרת תמונות מגנט גדולות באיכות טובה מאד גם לבנים וגם לבנות שבאו לחגוג אירוע זה.

כמו כן מגוון של שולחנות משחק שעשויים להתאים למסיבת בר מצווה בחצר. יש שולחנות משחק בכדור אשר לא נזקקים לחשמל כדי להפעילם, הבנים ייהנו מאד משולחנות אלה שולחן סנוקר, שולחן הוקי אוויר ושולחן קזינו שהוא אטרקציה מיוחדת. השולחן מגיע עם ז'יטונים, קלפים ודילר מקצועי אשר ישרה חוויה מושלמת באירוע זה. למשתתפים יחולקו לכאורה כספים שעליהם מתנוססת התמונה של חוגגת הבת מצווה כך שהחוויה תהיה עוצמתית ויוצאת דופן.

בנוסף לכך ממקמים שולחן טניס שהוא משחק האהוב במיוחד על הילדים. השולחן כולל סט מחבטים כדורי פינג פונג איכותיים, השולחן מתאים לכל הגילאים ולא נחוץ ידע קודם כדי ליהנות ממשחק זה.אפשר גם לארגן מתנפחים להשכרה, זאת בהחלט אטרקציה מגניבה ביותר.

בת מצווה על שפת הבריכה

בת מצווה על שפת הבריכה היא חגיגה ייחודית עבור הנערה שחוגגת במקום זה. החלק הראשון של המסיבה יתקיים עם בגדים בחלק השני ניתן לפשוט את הבגדים ללבוש בגדי ים ולהיכנס לבריכה בהתאם לבחירה של כל אורח. רעיונות לבת מצווה קטנה הנחגגת על שפת הבריכה קיימים למכביר. יש אטרקציות שיתאימו למסיבה כמו מגוון של מתנפחים לבריכה שעשויים לשדרג את החגיגה בבריכה. כל ילד וילדה ישמחו לקפוץ לטפס ולגלוש במגוון המתקנים המתנפחים. מגלשות שגולשים בהם אל תוך הבריכה, קירות טיפוס, מבוכים, מקפצות ועוד. הילדים יוציאו אנרגיה רבה על מתקנים אלה ועל גלגלי ים בתוך הבריכה וייהנו מכל דקה.

אפשרות נוספת היא לקיים מסיבת ריקודים שתשמח מאד את החוגגים, עם די ג'יי מעולה שינעים להם את הערב וישים את המוסיקה האהובה עליהם ביותר.